ارمغان دانش

معلم باهوش من

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱ ق.ظ

معلمى که به من جرات اظهار  وجود  داد ... در یکى از روز هاى کلاس اوّل یک خانم مهربان و دوست داشتنى یعنى معلّمم مرا مبصر کلاس کرد و باعث شد که ((برف خجالت من آب شود.)) این معلّم باهوش جه خوب تشخیص داد که نقطه ضعف من کجاست? خانم وکیل زاده  ى عزیز شما آن معلّم باهوش,مهربان و دوست داشتنى  هستید که با دیدن جهره ى شما قلبم شاد مى شود. مى خواهم بدانید که براى همیشه در کوشه اى از قلب من جا دارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۵
على خاکپور

نظرات  (۱)

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۵ پارسا پیروز
دوست خوبم مطلب بسیار جذاب بود و مرا که سی ساله ام به دنیای بچگی ام برد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">