ارمغان دانش

کهکشان آندرومدا

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۷ ب.ظ

کهکشان آندرومدا واقع در صورت فلکی آندرومدا است که حدود ۲٫۵ میلیون سال نوری از ما فاصله دارد. با این‌که آندرومدا نزدیک‌ترین کهکشان مارپیچی به کهکشان راه شیری است ولی نزدیک‌ترین کهکشان نیست. آندرومدا بزرگ‌ترین کهکشان از گروه کهکشانی محلی است که شامل راه شیری، آندرومدا، سه‌تکه و ۳۰ کهکشان کوچک‌تر است.

احتمال دارد که کهکشان‌های راه‌شیری و آندرومدا حدود ۳ تا ۵ میلیارد سال آینده با یکدیگر برخورد کنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۵
على خاکپور

نظرات  (۹)

خوب بود ممنون
سلام آقا علی گل تو بزرگ شدی میخوای نجوم بخونی؟
علی خاکنژاد. علی من علی هستم ولی خاکنژاد من فکر میکنم پدرامون با هم نسبت دارن. من از خاخال. تو اهل کجایی؟ پون تو خاکپور هستی فکر می کنم خلخال؟
پاسخ:
سلام.بله،امکان داره،من رشت زندگی می کنم و خلخال رو خیلی دوست دارم.
صبا.علی لطفایه روز بیا خونه ما .ص
تا حالا کسی بهت گفته خیلی خوبی. علی جان سعی خون خوب بمونی.صبا
چه مطالب مفیدی دارید.ممنون
اسلامی. خیلی خوبه
پاسخ:
سلام خانم اسلامی.از این که با وجود کارهاتون وقت میذارید و وبلاگ من رو هم می بینید ممنونم.
خیلی استفاده کردم.ممنون.😃
سلام.واقعا عالی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">